Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS
سئو چیست

حتما تا به حال برای یکبار هم شده روی سایت گوگل یا سایر موتورهای جستجو کلمه یا عبارتی را جستجو کرده‌اید. با توجه به جستجوی شما موتورهای جستجو یه لیست از وب سایت‌های مرتبط را برای شما لیست می‌کنند. شاید از خود پرسیده باشید که دلیل بالاتر بودن یک وب سایت نسبت به وب سایت های دیگر در نتایج جستجو چیست؟

تفاوت وب سایت‌هایی که نتایج بالاتر را کسب می‌کنند با وب سایت‌هایی که در رتبه‌های پایین‌تر قرار می‌گیرند در سئو و اعتبار وب سایت‌ها است.

به این معنی که هر وب سایتی سئو بهتر و اعبار بیشتری در نزد موتورهای جستجو داشته باشد رتبه‌های بهتری را کسب خواهد کرد.

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است، بدین صورت که با استفاده از اقداماتی که روی وب سایت انجام می‌گیرد به گوگل این سیگنال‌ها را می‌هیم که ما وب سایت معتبری هستیم و اولین هدف ما رفع نیاز کاربرانی است که از طریق موتورهای جستجو یا به صورت مستقیم به وب سایت ما مراجعه می‌کنند.

انواع سئو

سئو سایت از این نظر که اقدامات ما در داخل سایت انجام می‌گیرد یا بیرون سایت به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می‌شود.

سئو داخلی

سئو داخلی مجموعه اقداماتی است که ما در داخل وب سایت برای بهینه سازی آن انجام می‌دهیم مثل: داشتن ساختار سایت مناسب، تولید محتوای کاربردی و یونیک، ساخت سایت مپ، لینک سازی داخلی، استفاده از استراکچر دیتای مناسب، بهینه سازی تصاویر، افزایش سرعت سایت، تایتل و متا دیسکریپشن مناسب، انکر تکست های بهینه.

سئو خارجی

سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که ما در خارج از وب سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل انجام می‌دهیم. مثل: لینک سازی خارجی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد سیگنال برند و انتشار تبلیغ و هدابت ترافیک به وب سایت.

انواع تکنیک های سئو

در سئو و بهینه سازی سایت تکنیک‌های بسیاری برای دور زدن گوگل وجود دارد که تفاوت این تکنیک‌ها در مقدار ریسکی است که پشت آن قرار دارد و هرچه ریسک آن بالاتر باشد موتورهای جستجو در صورت تشخیص آن‌ها برخورد شدیدتری با وب سایت شما خواهند داشت.

سئو کلاه سفید

بعضی اقدامات سئو که به صورت طبیعی روی می‌دهد و باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل می‌شود. که این نوع از سئو معمولا در ایران کمتر رخ می‌دهد که یک وب سایت به صورت ارگانیک اقدام به لینک دادن به وب سایت شما کند.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری تقریبا شبیه سئو کلاه سفید است با این تفاوت که در کنار سیگنال‌های طبیعی و ارگانیک دست به ایجاد سیگنال های مختلف با ریسک پایین می‌زنیم که باعث رشد سریع‌تر وب سایت می‌شود.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه پرریسک ترین روش سئو سایت است که سئوکارها دست به هر روشی می‌زنند تا بتوانند وب سایت را برای مدت کوتاهی به نتایج برتر گوگل برسانند اما با گذشت زمان و بهبود الگوریتم‌های گوگل این روش‌ها پیچیده‌تر و خطرناک‌تر شدند.

 

تفکر غلط بعضی مدیران سایت ها در مورد سئو

خیلی از مدیران سایت‌ها انتظار دارند که در مدت کمی با قیمت و هزینه کم بتوانند در جذب ترافیک موفق باشند و خیلی سریع درآمد بالایی را از سایت خود کسب کنند. اما می توان گفت در ۹۵ درصد سایت‌ها این موضوع اشتباه و تفکر غلطی هست و برای سئو سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل حداقل یکسال زمان نیاز دارد. ۵% باقی مانده نیز به خاطر کم رقابت بودن آن حوزه کسب و کار اینترنتی هست.

قیمت سئو چگونه محاسبه می شود؟

اگر کسی از شما بپرسد قیمت ساخت یک خانه چقدر است، مطمئنا شما می گویید چه نوع خانه ای؟!! ابعاد و مساحت خانه، طبقات و اتاق ها، نوع کیفیت مصالح ساختمانی را از او می خواهید و در نهایت می گویید که چقدر می توانید هزینه کنید و چه اندازه کیفیت مدنظر شماست، تا به یک خانه شکیل برسید. قیمت سئو برای هر سایت بر اساس میزان پیشرفت آن، تعداد کلمات مهمی که برای مدیر سایت پرفروش هست، بررسی رقبا، بررسی تکنیکال سایت و کدهای سایت، تازه کار بودن و یا قدیمی تر بودن سایت و یکسری عوامل دیگر بستگی دارد.

سئو سایت چیست

تعریف سئو توسط ۳۱ متخصص سئو در جهان

در این بخش از مقاله سئو چیست، ۳۱ تعریف متفاوت در مورد سئو را از زبان متخصصان سئو ارائه می‌کنیم:

۱. Benj Arriola ( بنی آریولا / مدیر سئو ، گروه مایرز مدیا )

سئو، ترکیبی است از مطالعه و آموزش مداوم و تحلیل داده ها

موتور جست و جوی گوگل در حال بهبود الگوریتم های متفاوت خود برای تولید رباطی هوشمند است که توانایی آموختن و رشد است و با بهبود بیشتر آن امکان فریب خوردن آن توسط انسان کمتر می شود.

در طول ادوار گذشته استراتژی های سئو برای سازگاری بیشتر با این تغییرات ایجاد شده اند که امروزه سئو، ترکیبی است از مطالعه و آموزش مداوم و تحلیل داده ها.

گوگل همیشه بر روی کیفیت محتوا و رضایت کاربران خود و وب سایت ها تاکید داشته است. کاربران همیشه به دنبال خواندن، گوش فرا دادان، تماشا کردن و اشترک گذاردن محتوای ارزش مند با یکدیگر هستند.

رضایت کاربران تضمین کننده رتبه بهتر در نتایج گوگل است.

۲. Loren Baker ( لورن بیکر / بنیانگذار مجله موتور جستجو )

سئو یک استرانژی شامل سه بخش است:

  • بهینه سازی علمی یک وب سایت برای اطمینان از اینکه گوگل قادر به خواندن صفحات وب سایت در کامپیوتر و موبایل است. این بهینه سازی شامل مواردی مانند amp ، schema ، rich snippets است.
  • انتشار مطالب و مقالات برای اطلاع رسانی و داد ستد ها و ارتباط این موارد با مباحث دیگر روز دنیا.
  • توانایی تبلیغ و به اشتراک گذاری مطالب و مقالاتی که در نکته دوم به آن ها اشاره شد و ایجاد لینک و دریافت سیگنال هایی از سایت های معتبری که دارای ارزش برای گوگل هستند.

۳.Aleh Barysevich ( اله بارسویچ / بنیانگذار  Link Assistant )

سئو به تنهایی کارآمد نیست

سئو یعنی فرایندی ساده ولی دشوار، تصمیم گیری منطقی بر اساس آمارها و آنالیزهای گسترده و کامل از آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل و سایت.

سئو باید با بهینه سازی وب سایت و تجربه کاربری آن و افزایش نرخ تبدیل مشتریان همگام باشد و مهمترین هدف ما تبدیل بازدید کننده به مشتری است و نه صرفا ورود تعداد زیادی کاربر به وب سایت.

۴. Seth Besmertnik ( ست بس مرت نیک )

یک تعریف ساده برای سئو وجود دارد: به بازدید کنندگان خود ارزش قائل شوید. اگر به نیاز مشتریان خود پاسخی کامل و در شان آن ها دهید در سئو پیشرفت چشمگیری خواهید کرد.

تنها یک الگوریتم در سئو مهم است: قلب و ذهن و روح بازدیدکنندگان شما

۵. Andy Betts ( اندی بتس / مشاور اجرایی )

سئو دارای فرصتی مناسب است تا مجددا نقش خود را به عنوان محوریت در بازاریابی مدرن معرفی کند. فرصت مناسبی برای بازار یابان جستجو وجود دارد تا خود را در محور های ارتباطی محتوا ، دیجیتال و بازاریابی ادغام کنند.

نزدیکی محتوا و سئو فرصتی مناسب است برای برندها تا موفقیت جستجوی ارگانیک و طبیعی را به دست بگیرند  و قسمت تاریک صنعت را از آن جدا کنند.

سئو به تنهایی تضمین موفقیت شما نیست و بازاریابی محتوا ، به تنهایی موفقیتی بزرگ را به ارمغان نخواهد آورد.

جستجو و محتوا با هم تجربه کاربری بهتری را ایجاد می کنند و فرصتی بزرگ برای بازاریابی که نقاط را به هم مرتبط می سازند مهیا است.

۶. Alan Bleiweiss ( آلن بلویویس / مشاور شرکت الن )

سئو فرایندی است برای کمک به به موتور های جستجو برای دسترسی و اطمینان خاطر به یک صفحه که ” این صفحه بهترین انتخاب برای جستجوی کلمه مورد نشر کاربران است”.

به طور خلاصه به موتورهای جستجو القا کند که ” این همان چیزی است که من به دنبال آن بوده ام”.

۷. Katya Bovykina ( کاتیا بوویکینا / مدیر بازاریابی دیجیتال )

سئو برای من محتوای ارزشمند و مشارکت های معنی دار است. برای برند شدن در رقابت سئو باید اطلاعات مفید، مرتبط و دقیقی ارائه دهید. اگر این موارد را با روابط آنلاین ترکیب کنید. یک مزیت رقابتی قوی خواهید داشت و یک برنامه مناسب برای سرمایه دار شدن است.

۸. Clark Boyd ( کلارک بوید / مشاور بازاریابی دیجیتال )

جستجو دلیلی است برای نیاز به یک پاسخ. تا زمانی که مردم جست و جو می کنند تا به سوال های خود پاسخ دهند، سریع ترین پاسخ ها شکوفا خواهند شد. هوش مصنوعی و ماشین در الگوریتم های موتورهای جستجو بدان معنی است که هیچ مسیر میانبری برای موفقیت وجود ندارد.

۹. Winston Burton ( وینستون برتون / مدیر سئو )

سئو ارائه تجربیات مثبت مطالب برای کاربران در لحظه مناسب در سفر کاربر از طریق سیسم عامل های و دستگاه های ارتباطی مختلف است.

۱۰. Doc Sheldon Campbell ( دکتر شلدون کمبل / بنیانگذار Intrinsic Value SEO )

درک اینکه چه مواردی در سئو موثر است نیاز به درک عمیق تر از همیشه نحوه عملکرد جستجوگرها دارد. برای سئو آسان تر نیاز است تا مخاطب را بشناسیم: WHO آنها هستند. آنها به دنبال چه چیزی هستند. چه وقت آنها جستجو می کنند. چرا آنها جستجو می کنند. آنها در حال جستجو هستند. چگونه آنها جستجو می کنند. این چیز جدیدی نیست. ما قبلاً قادر به دستیابی به نتایج با تمرکز فقط روی یکی یا دو مورد از اینها بودیم. حالا باید به همه آنها سرکی بکشیم.

۱۱. Christine Churchill ( کریستین چرچیل / مدیر عامل KeyRelevance )

سئو علمی است که از طریق موتور های جست و جو می توانید به چشم برهم زدنی به صفحه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این یک رشته از رویکردهای مختلف است برای کمک به صفحات وب سایت، تا توسط انسان ها و موتورهای جستجو پیدا شوند. این رویکردها شامل یک عمل متعادل بین اجزای فنی که باعث خزیدن راحت تر موتور های جستجو و ایجاد عوامل رتبه بندی در صفحه وب سایت است و درک کاملی از روانشناسی انگیزه کاربر و رفتار کاربر است.

۱۲. Anna Crowe ( آنا کرو / نویسندهمجله موتور جستجو )

ما شاید در عصر هوش مصنوعی زندگی کینم، جایی که بازاریابان سئو می توانند وب سایت های مختلفی با چند ترفند ux ایجاد نمایند و وقت و زمان زیادی را برای ایجاد محتوا برای رتبه بندی صرف کنند. جستجوگرها مفهوم جدیدی را به ما ارائه می دهند، به جای تایپ کلمات کلیدی در رایانه، مصرف کنندگان سوال می کنند، این یک ایده اساسی به نظر می رسد. اما هوش مصنوعی چگونگی تعامل کاربران با نام تجاری شما، و نه فقط وب سایت شما را تغییر می دهد.

۱۳. Dave Davies ( دیو دیویس / مدیرعامل ، بازاریابی اینترنتی Beanstalk )

اکنون ما در صنعت و استراتژی های خود در یک نقطه عطف هستیم و این کار یکی از دشوارترین شرایط برای کا ما است. بسیاری از عناصر کلاسیک سئو هنوز هم وزن زیادی را حفظ می کنند. مواردی مانند پیوندهای دریافتی و ساختارهای داخلی. ما باید برای آن ها بهینه سازی کنیم. هوش مصنوعی می خواهد راه خود را به الگوریتم و با افزایش توانایی گوگل برای درک هدف کاربر و اینکه آیا یک صفحه متابق با آن هدف کاربر دارد یا نه.

۱۴. Stoney deGeyter ( استونی دیگیتر / مدیر Pole Position Marketing )

سئو به یک عبارت کلی تبدیل شده که نشان دهنده بازاریابی ارگانیک است. در حقیقت عبارت مورد نظر من “بهینه سازی حضور وب” است زیرا این واثعا کاری است که ما انجام می دهیم، همه جنبه های حضور وب در یک تجارت را بهینه می کند.

۱۵. Pratik Dholakiya ( پرتیک دولاکیا / بنیانگذار E2M )

برای من  امروزه سئو دارای دو جنبه مهم است:

یک شعبه خاص از بازاریابی ورودی: یک شاخه که برای ایجاد ترافیک، جلب توجه و گشترش دسترسی شما طراحی شده است. حتی در صورت عدم وجود موتورهای جستجو. اما این اقدامات با توجه به موتورهای جستجو انجام می شود و به گونه ای انجام می شود که پتانسیل شما را برای ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک طولانی مدت به حداکثر برساند.

سئو فنی: اطمینان از بروز بودن کلیه پیوندهای سایتو انجام تحقیقات در مورد کلید واژه ها، تنظیم تغییر مسیرها هنگام جابه جایی صفحات، رفع خطاها، استفاده از نشانه گذاری مناسب و غیره.

این دو جنبه باید به گونه ای ادغام شوند که تلاش های کلی در بازاریابی برند را تقویت کنند. این یک زمینه بسیار هیجان انگیز است و من خوشحالم که بخشی از آن هستم.

۱۶. Eric Enge ( اریک انگه / مدیرعامل Stone Temple Consulting )

برخی از جنبه های سئو، ساختن یک معماری سایت محکم و ایجاد محتوای بهینه سازی شده برای کاربران و نه برای موتورهای جستجو. اما اکنون فعالیت های بیشتری برای سئو وجود دارد.

بهینه سازی فروشگاه آمازون، بهینه سازی برای دستیاران شخصی دیجیتال (Amazon Echo & Google Home)، اجرای amp، توسعه pwa. چشم انداز به طور چشمگیری متنوع شده است و در نتیجه پیچیدگی آن افزایش یافته است. آخر، روند جذب لینکها نیز تغییر کرده است. اکنون در مورد ایجاد محتوا و حضور وب است که سایت شما را به یک آهنربای پیوند تبدیل می کند. نتیجه این است که سئو بیشتر از همیشه هیجان انگیز و تاثیرگذار است.

۱۷. Erin Everhart ( ارین اورورارت / مدبر ارشد  Media Strategy & Mobile )

سئو امروز با سئو دیروز تفاوت اساسی ندارد. ما هنوز در حال بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو هستیم. اما هم اکنون فقط یک موتور جستجو وجود ندارد که بهینه سازی کنیم. افرادی که جستجو می کنند گزینه های بیشتری برای انتخاب، نسبت به گذشته دارند. چه با مفهوم وب سایت های سنتی مانند i.e., Google, Amazon, Pinterest, Facebook, Next Door, Trivago, Houzz بلکه هیمچنین به روش های جدید با جستجوی صوتی در siri ، الکسا یا google home. از نظر تاکتیکی همه چیز متفاوت است، اما در مورد همه بازاریابی اینگونه صادق  است: “چگونه” دائماً تکامل می یابد.

۱۸. Gianluca Fiorelli ( جیانلوکا فیورلی / مدیر ارشد سئو Marketing Consultant )

سئو از لحاظ روحی با آنچه در ۵ ، ۱۰ یا ۱۵ سال پیش متفاوت نیست: وسیله ای برای داشتن وب سایت های خود و مشتریان ما قابل مشاهده ترین مشتریان ممکن برای مشتریان بالقوه در نتایج موتور جستجو است. آنچه تغییر کرده این است که ، اکنون ، به نظر می رسد که در نهایت شغل ما باید یک تعادل کامل بین دانش فنی عمیق و تخصص یکسان در بازاریابی باشد. دانش فنی به دلیل اینکه فناوری نقش مهمی در ایجاد ، بهینه سازی و استفاده از هر فرصت بازاریابی جستجو در دسترس دارد (به عنوان مثال ، AMP ، PWA ، نتایج غنی ، جستجوگرهای زاویه ای). تخصص در بازاریابی ، زیرا توانایی تعریف مخاطبان ما ، درک رفتار آنها و پیش بینی نیازهای آنها با پاسخ های مناسب و راه حل به طور مستقیم (کلمه کلیدی و تحقیقات موضعی) و غیر مستقیم (جستجوی تجربه کاربر و معیارهای کاربران) برای به دست آوردن بیشترین دید سئو گره خورده است.

۱۹. Casie Gillette ( کیسی ژیلت / مدیر ارشد KoMarketing )

برای من ، هدف سئو در ۱۲ سالی که من این کار را انجام می دادم تغییری نکرده است. SEO مربوط به یافتن وب سایت شما در نتایج جستجو توسط مخاطبان هدف شما است. من می دانم که تمام مفهوم “بهینه سازی تجربه جستجو” وجود دارد و اطمینان حاصل می کنید که سیستم عامل های فراتر از جستجو را بهینه می کنید ، اما وقتی به آن رسیدید ، SEO در مورد یافتن در موتورهای جستجو است. البته نحوه انجام این کار و آنچه در واقع به مشتریان می دهیم تغییر کرده است ، اما این نتیجه تغییر چشم انداز جستجو در مقابل خود SEO است.

۲۰. Damon Gochneaur ( دیمون گوچنور / موسس Aspiro Digital Agency )

سئو ، علاوه بر این که هنوز بهینه سازی موتور جستجو است ، مباحث دیگری را نیز شامل می شود. جستجوگرها بیش از بهینه سازی های سایت برای افزایش رتبه جستجو است. این تجربه کاربر و بهینه سازی نرخ تبدیل ، بخشی از بازاریابی سنتی است. سئو امروز یک کانال بازاریابی چند رشته ای است که هم حرفه ای و هم به عنوان یک کانال بازاریابی در حال تکامل و رشد است. با توجه به دلایل خود ، SEO هنوز هم در تلاش است تا افرادی که مارک شما را نمی شناسند ، به وب سایت خود وارد کنند. اما شیوه و روش هایی که در آن کار انجام می شود یک فرایند پویا است.

۲۱. Brian Harnish ( برایان هارنیش / مشاور سئو Site Objective )

SEO مربوط به تجربه کاربر و ایجاد وب سایت های عالی برای کاربران شما است. سئو فنی ، محتوا و پیوندها باید همچنان به عنوان تمرکز کمپین های سئو ، متناسب با کاربران و نوع مشتری مورد نظر خود ، ادامه داشته باشند. شناسایی پایگاه کاربر و متناسب با همه چیز درباره کمپین SEO شما (از تحقیق در مورد کلمات کلیدی گرفته تا نشانگر Schema گرفته تا ایجاد محتوا) باید به شما در بالا آمدن کمک کند. فقط یک مقدار حداقل تلاش (فقط تغییر مثال های متا ، به عنوان مثال) برای کاهش آن در شرایط رقابتی امروز کافی نیست.

۲۲. Bill Hartzer ( بیل هارتزر / مدیرعامل و مشاور Digital Marketing )

سئو هنوز هم on-page (و on-site) و off-page است. با تغییرات و اضافات بسیاری در کد وب سایت در چند سال گذشته ، سئو on-page و بهینه سازی فنی از اولویت های بیشتری برخوردار شده است. از Schema گرفته تا AMP گرفته تا canonical tags ، پیچاندن یک وب سایت به راحتی امکان پذیر است به طوری که در جستجو رتبه خوبی کسب نمی کند. HTTP را به آن اضافه کنید ، همراه با تغییر مسیرها و مهاجرت سایت ، SEO از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کرده است. به نظر من این نیاز به SEO بیش از پیش نیاز به موتور جستجوگر وب سایتها دارد.

۲۳. Marie Haynes ( ماری هینز / مالک و مشاور Marie Haynes )

SEO به معنای کمک به مشاغل برای انجام هر کاری ممکن برای کسب درآمد بیشتر از افرادی است که از طریق جستجوی ارگانیک به وب سایت خود مراجعه می کنند. این ممکن است شامل موارد آشکار مانند بهبود رتبه بندی بر روی مهمترین کلمات کلیدی این تجارت باشد. اما موارد دیگری نیز وجود دارد که می تواند انجام شود مانند: تعیین اینکه جستجوهای دم بلند می توانند تجارت ایجاد کنند. تبدیل ها را به درستی ردیابی کنید تا بدانیم کدام یک از تلاش های ما بیشترین کمک را می کند. با بهره گیری از تغییرات اخیر در جستجوی محلی و غیره.

۲۴. Adam Heitzman ( آدام هیتزمن / مدیر و شریک Higher Visibility )

همه می دانند که SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. اما این شرح تاریخی و معنایی است و نه لزوما مفهوم آن. این باعث می شود ما صدا خاموش باشیم و به طور خاص برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم. من دوست دارم به SEO به عنوان بهینه سازی تجربه جستجو اشاره کنم. کاری که ما به عنوان متخصصان سئو انجام می دهیم بیشتر در مورد بهبود وب سایت های ما برای ارائه تجربه بهتر برای کاربران است ، که متعاقباً باعث می شود موتورهای جستجو بخواهند به ما پاداش دهند

۲۵. Jon Henshaw ( جان هنشو / تحلیلگر ارشد سئو CBSi )

سئو ترکیبی از هنر و مهارت است که چندین رشته را در هم می آمیزد. یک سئوکار مدرن باید: بداند که چگونه ساختار کلی سایت و محتوای آن را برای خزنده های جستجو و انسانها معماری کنید. بر تجربه کاربری متمرکز شود که مربوط به سرعت سایت ، نگهدارندگی مشتری و دستگاه مورد استفاده است. بدانید که چگونه می توانید از راه دور و تبلیغ مناسب استفاده کنید تا به افزایش ذکر نام برند شما و پیوندها کمک کند. هنگامی که این رشته ها با هم ترکیب شده و به خوبی انجام می شوند ، نتیجه آن افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک موتورهای جستجو برای سایت می باشد.

۲۶. Frank Watson ( فرانک واتسون / مدیر عامل Kangamurra Media )

با پیشرفت فرهنگ استفاده از اینترنت، سئو نیز تغییر کرده است. تلفن های هوشمند همراه، جستجوی صوتی و لوکال سرچ نسبت به چند سال پیش تاثیر بیشتری دارا هستند.

۲۷. Mindy Weinstein ( مندی واینشتین / بنیانگذار و مدیر عامل Market MindShift )

سئو فقط به دست آوردن پیوند و تولید محتوا نیست. برای سئو شما باید بفهمید که آیا در وب سایت های معتبر یا مجله های آنلاین و وبلاگ ها از شما نقل و قولی وجود دارد یا نه، بولد شده یا مصاحله ای از شما پخش می شود؟ آیا محتوای وب سایت شما را کاربران شما به اشتراک می گذارند یا نه؟ اینها نکاتی هستند که باعث طبیعی تر شدن سئو وب سایت شما می شوند. آن چیزی که در سالیان سال برای سئو تغییر زیادی نداشته است وجود سایتی عاری از خطاهای فنی است.

۲۸. Amelia Wilson ( آملیا ویلسون / مدیر بازاریابی محتوا HostGator )

در ابتدا سئو فقط باری موتور جستجوگر گوگل انجام می گرفت اما اکنون به نظر می رسد که ما باید از طریق کاربران به گوگل اعتبار خود را نشان دهیم و هر کاری که برای سایت انجام می دهیم  مثل کیفیت مطالب و محتوا یا سرعت سایت به فکر کاربران سایت باشیم. گوگل در صورتی که کاربران را خوشحال کنید گوگل به حدی هوشمند است که به سرعت متوجه شده و در رتبه بندی ها به سایت شما پاداش می دهد.

۲۹. Rob Woods ( راب وودز / مشاور سئو Riseform Digital Marketing )

تعریف سئو در این روزگار سخت است چرا که سئو با بسیاری از تکنیک های بازاریابی مختلف ترکیب شده است. آن روز ها گذشته است که سئو صرفا ( ایجاد لینک، محتوای بسیار بهینه شده و فقط برای موتورهای جستجو ) بوده است. امروزه seo بهینه کردن وب سایت از نظر فنی و محتوایی برای رفع نیازهای کابران خاص است. سئو فنی با داده های تلفن های هوشمند همراه ، معنایی و سرعت صفحه که در بالای موضوعات سنتی در سایت قرار دارد، در حال پیچیده تر شدن است. هم زمان موتورهای جستجو به درک واقعی نیازهای جستجوگر تیبدیل می شوند و بهترین و مفیدترین پاسخ ها را به کاربران خود باز می گردانند.

۳۰. Tony Wright ( تونی رایت / مدیر عامل و موسس WrightIMC )

شاید بتوانیم ساده تر بگوییم سئو چیست؟

جادو نیست! اختصاصی نیست! این یک تاکتیک مستقل نیست! آسان نیست!

آژانس ما مجبور است در مورد بسیاری از زمینه های مشاغل مشورت کند، زیرا جستجو همه مناطق را میبیند.

سئو برای من مشاوره جدید در زمینه تجارت است. زنده باد سئو

۳۱. Wells Yu ( ولز یو / تحلیلگر سئو Williams-Sonoma )

سئو ، امروزه نیز به همان معنایی که قبلا وجود داشت، وجود دارد ؛ ایجاد یک سایت که می تواند توس موتور های جستجو درک و فهمیده شود. با این حال تنها چیزی که هر سال تغییر می کند این است که ما چطور این کار را انجام می دهیم. به همین دلیل یاد آوری این نکته مهم است که با ایجاد فناوری جدید در این جهان، صنعت ما تغییر خواهد کرد. درک رفتار کاربران و چگونگی ایجاد تجربه فوق العاده در وب سایت برای این کاربران بیشتر از هر وقتی مشکلات سئوی وب سایت شما را حل خواهد کرد.

جمع بندی

حوزه سئو به خاطر پیشرفت بسیار زیاد و به روز بودن اطلاعات آن باعث شده که موفقیت در آن سخت تر از سالهای قبل شود. زیرا اکثر سایت‌ها توجه زیادی به این بخش بازاریابی کرده اند. بنابراین اگر شما قصد دارید در این راه قدم بردارید باید بدانید که رقبای سختی دارید و رشد شما بستگی به قوی بودن رقبا و تعداد رقبا در کلمات انتخابی شما دارد. در این مسیر می‌توانید از متخصصات ما در سئو وین کمک بگیرید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *